poniedziałek, 12 maja 2014

Candy w Szarej Niciarce - zapraszam!

Witam serdecznie:)
Zapraszam na moje pierwsze candy - rozdawajkę.
Zasady:
1. Pozostaw komentarz pod postem-napisz w nim jaka jest Twoja ukochana książka i dlaczego właśnie ta (jeżeli taką masz).
2. Wklej podlinkowane zdjęcie z informacją o candy na swoim blogu.
3. Zostań obserwatorem mojego bloga, jeżeli masz ochotę. Będzie mi bardzo miło:) 

Nagrody: książka Emmy Donoghue pt. "Pokój", para wiosennych kolczyków oraz niespodzianka:)

Zabawa potrwa do 15. czerwca do południa. Następnego dnia postaram się ogłosić zwycięzcę.  


Pozdrawiam ciepło:)
Agnieszka

25 komentarzy:

  1. Ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka ? "Mistrz i Małgorzata" Bułhakowa - za żółty kolor kwiatów na tle czarnego płaszcza i za czarcią magię w mieszkaniu dyrektora finansowego teatru Varietes, Rimskiego,przy ulicy Sadowej w Moskwie ;)

      Usuń
    2. Miło mi bardzo:) Pozdrawiam:) A "Mistrza i Małgorzatę" muszę obowiązkowo sobie "odświeżyć"!

      Usuń
  2. Ja również się ustawiam. Ciężko wybrać tę jedną. Najczęściej czytam sagi, lubię gdy dobra historia ciągnie się jakiś czas i nie muszę się martwić, że za szybko książkę przeczytam. Tak więc baaaardzo podobała mi się saga "Szeptem" Za piękną miłość, za wiarę w anioła stróża, za to że dobro wygrywa ze złem. Czytając tę książkę bardzo chciałam aię poczuć jak główna bohaterka, mieć opiekuna, który zawsze nade mną czuwa, jest niesamowicie przystojny, tajemniczy i bezgranicznie zakochany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ciężko wybrać jedną, wiem, co masz na myśli! Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Witam, chętnie ustawiam się w kolejce :))) Książka? Generalnie lubię czytać opowiadania. "Lombard złudzeń" i "Ósmy dzień tygodnia" to moje ulubione opowiadania Marka Hłaski. Za sprzeciw autora wobec schematu literatury socrealistycznej, ukazanie buntu natury moralnej, opis społecznych nizin i panujący w nich cynizm.
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie i również pozdrawiam:)

      Usuń
  4. pewnie, ze się ustawiam... ulubiona? naczęściej czytana to "Miłość w czasach zarazy"... a własnie!!... już dawno jej nie czytałam ( ze dwa lata...) muszę nadrobic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna książka! Czytałam kilka lat temu i zrobiła na mnie wielkie wrażenie!

      Usuń
  5. Oj, widzę, że się spóźniłam:( Szkoda, może następnym razem zdążę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spóźniłaś się, do czerwca jeszcze trochę:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Ja także się ustawiam bo kocham książki! I generalnie bardzo trudno jest mi wybrać ulubioną bo czytam ich naprawdę całe mnóstwo ale mam książki, do których wracam w określonym czasie np. co roku w wakacje czytam "Zapałkę na zakręcie" Siesickiej (wiem wiem, to dla dziewczynek ale lubię tą książkę) i "Wichrowe Wzgórza". Ale serio jakbym teraz miała wypisywać moje ulubione książki to nie starczyłoby literek :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że dołączasz do zabawy:) "Zapałkę na zakręcie" czytałam dwa razy i uważam, że ma w sobie "coś". Pamiętam, że zrobiła na mnie wrażenie. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na candy! Sama chętnie przyłączę się do zabawy. Lubię czytać różne książki, także powieści ale może dla odmiany napiszę kilka słów o książce Wojciecha Jagielskiego "Modlitwa o deszcz". Jest to zapis podróży dziennikarza na przestrzeni 10 lat do zniszczonego wojną Afganistanu. Zawsze podziwiałam ludzi, którzy poświęcali życie dla pokazania ludziom tego czego normalnie nie mieliby okazji zobaczyć. Jagielski potrafił dotrzeć do mieszkańców na co dzień tak zamkniętych na obce wpływy. Dzięki tej książce lepiej rozumiem mentalność i kulturę Afgańczyków, którzy często na świecie postrzegani są bardzo negatywnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:) Miło mi, że dołączyłaś do zabawy:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  9. Zgłaszam sie i ja:)))

    Uwilebiam wszytskie książki Hemingwaya!! za to jak pisze i jakie wyzwala we mnie emocje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:) Cieszę się, że dołączasz:)

      Usuń
  10. Czytać to ja lubię szkoda tylko że czasu brak. Ulubiona książka- Mały książę.....w czasach smutku czasem warto wrócić do książek z dzieciństwa. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:) Ja też uwielbiam "Małego księcia"- ponadczasowe i piękne!

      Usuń
  11. Oj jak ja dawno nie czytałam, a kiedyś pochłaniałam książki...uwielbiam Poczwarkę Terakowskiej, Tam gdzie spadają Anioły tej samej autorki...
    Pozdrawiam i ustawiam się w kolejce może jak dopisze mi szczęście, znajdę trochę czasu na poczytanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak, czy inaczej znajdziesz trochę czasu na czytanie, chociaż sama wiem, jak bywa o ten wolny czas trudno. Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Ja lubię wiele książek , zależy od tego w jakim etapie życia jestem teraz zaczytuje się reportażami polecam "Papusze"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że dołączasz:) Lecę z wizytą do Ciebie:))

      Usuń
  13. I ja bardzo chętnie staję w tej długiej kolejce.
    Oczywiście obserwuję.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Moją ulubioną ksiażką jest "Oskar i Pani Róża" wspaniała historia o pięknie i wartości ludzkiego życia w której się zakochałam :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń