poniedziałek, 30 marca 2015

Czytać czy dziergać? Oto jest pytanie.

Witajcie!

Czas nie jest z gumy, wiemy to wszyscy doskonale.
Doba ma 24 godziny i musimy wybierać- chcemy poczytać w wolnej chwili? A może wolimy pooglądać tv? Dziergać? Leniuchować? No właśnie. Każdy odpowie co innego.

Mnie ostatnio wciągnęło robienie na drutach. Wybrałam się nawet na kurs, bardzo kameralny- Pani Stefania (prowadząca) oraz dwie uczennice, w tym ja.
Teraz zastanawiam się - poczytać czy robić na drutach? Jedno i drugie uwielbiam, nie to, żebym zdradziła książki na rzecz drutów. Absolutnie. Po prostu chciałabym robić jedno i drugie, a na przyjemności zostaje mi wieczór, a dokładniej 2-3 jego godziny, kiedy Nina śpi, a ja się jeszcze trzymam. W ciągu dnia spędzam z Ninką cały czas, chodzimy na długie spacery, bawimy się, ogarniamy mieszkanie (Ninka asystuje nie spuszczając mnie z oka)..
Po prostu- jesteśmy razem i cieszę się tymi chwilami bardzo, bardzo, bardzo, BARDZO..
 Jedno, co mi odpada, to gotowanie- kupujemy obiady, a w weekendy gotuje mój Paweł (na szczęście to lubi!).

A Wy? Co robicie w wolnym czasie?




 Pozdrawiam serdecznie!

Agnieszka


3 komentarze:

  1. Cho cho szczęściara! Chłop do kuchni nie goni i jeszcze sam się tam garnie :) Same przyjemności więc dla Ciebie. Też często mam dylematy podobne do Twoich i czasem za dużo czasu marnuję nad tym zastanawianiem się na co mam bardziej ochotę. Wtedy patrzę na zegarek i stwierdzam,że czas spać... :) Może lepiej zaplanować sobie na dzień wcześniej ten czas? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:) Szczęściara , to prawda, ale z drugiej strony kiepska kucharka, więc są dwie strony medalu. Też czasem stwierdzam, że to już czas spać i nici z moich wcześniejszych planów:) Więc nie zastanawiajmy się za dużo, tylko działajmy! - Pięknie brzmi, a nie zawsze da się w życie wprowadzić;) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:))

      Usuń
  2. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    OdpowiedzUsuń